wtorek, 24 grudnia 2013

prolog

Mam ogromny zaszczyt zaprezentować Wam tłumaczenie fanfiction, którego bohaterem jest Ashton Irwin – perkusista zespołu 5 Second of Summer. Będę próbowała wypełniać swoją robotę jak najlepiej potrafię. Mam nadzieję, że historia przypadnie Wam do gustu.

ZWIASTUN:

PROLOG:
Kiedy Alice przeprowadza się do Australii myśli, że jej życie mogłoby być lepsze. Niestety jej słodycz i niewinność już nigdy więcej nie będą dobre, bo to właśnie one wciągają na zewnątrz jej ciemną stronę. On jest samolubny, pewny siebie i arogancki, podczas, gdy ona jest ostrożną, upartą realistką. Jej świat miał nigdy nie zderzyć się z jego światem. Ale wiecie co mówią – bad boye, którzy są milionerami mają wszystko czego zapragną.

Czytaj tę historię, by dowiedzieć się co stanie się z tymi dwoma różnymi światami.
( - Unpredictable -ASHTON IRWIN - 5 seconds of summer FAN FIC - )

NOTKA OD AUTORKI:
Bardzo się starałam nie spojlerować historii. Proszę, czytajcie i KOMENTUJCIE. Nie będziecie tego żałować. Enjoy. =)


Pozwolenie na tłumaczenie zostało nadane. Autorką jest wspaniała Lina, której profil znajdziecie TUTAJ. Oryginał tej historii natomiast, znajdziecie TUTAJ.

To co skarby, z pierwszym rozdziałem ruszamy w nowym roku?:)

10 komentarzy :

  1. Świetny blog,chłonę jak gąbka każdy lepszy blog o chłopakach z 5SoS a twój zapowiada sie ciekawie.Nie miałam do czynienia z oryginałem,ale bardzo chetnie zacznę czytać twoje tłumaczenie :) Czekam z niecierpliwością na następny rozdział,jeśli mozesz informuj mnie na tt :) @Carolaa_21

    OdpowiedzUsuń
  2. a nie da się szybciej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam rozpocząć to tłumaczenie wedle mojej myśli 'nowy rok, nowe tłumaczenie', skarbie; jeszcze tylko sześć dni! xx

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać :) . Zapowiada się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże zlituj sie nade mną i w nowym roku spraw by moja skleroza objawiała sie choć odrobinę rzadziej. Amen.
    A tak bardziej na serio. Wiesz że uwielbiam wszystko co dobre z 5SOS a w szczególności z Ashtonem:) prolog jest naprawdę zachęcający no i oczywiście czekam na więcej.
    P.S jestem z ciebie dumna! - szablon jest naprawdę świetny :)
    @ZoeyHole

    OdpowiedzUsuń
  5. Po przeczytaniu Cienia mam obsesję na punkcie Ashtona z 5sos i umieram bo ma być pierwszy rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada sie ciekawie xx mozesz mnie informowac na tt ? @niallzslave :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy 1 rozdział ?♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://unpredictable-5sos-ashton-irwin.blogspot.com/2014/01/rozdzia-1.html jest tutaj od 1 stycznia:)

      Usuń
  8. Cudo ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń